2023. december 14., csütörtök

THANKS FOR THE MANY VIEWS OF THE POSTS

ALL VIEWS 765,000 - VIEW TODAY BY COUNTRY - GOOGLE STATISTICS--United States 90 Finland 33 Canada 25 Czech Republic 15 United Kingdom 15 Singapore 14 Germany 10 France 10 Netherlands 8 Hungary 3 Australia 2 Switzerland 2 India 2 Spain 1 Indonesia 1 Russia 1 Unrated 15 ------ DALSZÖVEG ---- [1. verze]---- Tudod bármit kapnék tőled én Még nem állok készen, nézd ahogy élek! Tudom, hogy már nem jön Soha vissza nem élek a titkokkal Csak ne merülj még nagyon bele, mert én Hiába várok már rád! Ha mindig lepereg csókod rólam és Megin' elvesztem Amire vágyom az hol van? Hamar megöl a hiány [Refrénelő]-- De túl lettem rajtad, te is túl lépsz majd úgy is Bár tudnám [Refrén]-- Merre jár az én babám! Add a kezed, ne félj! (La-ba-ba-ba-ba-ba-ba) Túl sok árnyék tart feléd Hadd legyek én neked a fény! (Hadd legyek a fény!) Túl sok emlék szállt belém Tudom ez nem is ez az élеt Tudom, hogy már nem számít a szó Tartsd magadban a téveszméd! (Téveszméd)--- You might also like HONEY (ARE U COMING?) Måneskin TOO MUCH The Kid LAROI, Jung Kook & Central Cee Paint The Town Red Doja Cat [2. verze]---- Lеhet úgy érzed nehéz De csak a felét se láttad még De csak a negyedén sem vagy túl Lehet sosem lesz egész Csak várod, hogy a maradék éjjelt is ébren töltsem A Hold nem vár Lehet lehetek más, csak egy kicsikét várj! De ne te szólj rám! Bár belemegyek megin' ugyanúgy Várj meg míg megin' ugyanúgy… Már nem engedem, bár hazahúz Bár tudná már a világ ki is Azahriah! Ayy, que todo será mejor mañana Te vagy az egyetlen bűnöm Hogy mindennap kivárom az éjszakát Csak hogy láthassam, ho— [Refrén]--- Merre jár az én babám Add a kezed, ne félj! (Add a kezed, ne félj!) Túl sok árnyék tart feléd Hadd legyek én neked a fény! (Hadd legyek a fény!) Túl sok emlék szállt belém Tudom ez nem is ez az élet Tudom, hogy már nem számít a szó Tartsd magadban a téveszméd! (Téveszméd) [Elektromos gitárszóló] [Refrén]--- Merre jár az én babám? Add a kezed, ne félj! Ha túl sok árnyék tart feléd Hadd legyek én neked a fény! Túl sok emlék szállt belém Legyek én neked a fény! Tudom, hogy már nem számít a szó Tartsd magadban a téveszméd!-- [Outro]-- De túl lettem rajtad, te is túllépsz majd úgyis Bár tudnám, hogy miért…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése