2022. augusztus 30., kedd

A HÁROMLÁBÚ KISKUTYA

Egyik barátomnál láttam meg nagyon félénk volt de annáljobban vágyott szeretetre.Hatan születtek de ő csak három lábbal jött világra,azt mondta a gazda őt is vinni kell magukkal,így került a barátomhoz. Már többször meglátogattam érzem valami vonz hozzá,ha meglátom szalad hozzám és nyalja falja a kezemet.Nagyon aranyos egy kenelben élnek hárman,el akartam hozni hozzám de attól félek az én farkaskutyám bántaná.Ezért amikor csak tehetem meglátogatom őt és kényeztetem,a barátom azt mondta kutyabolond vagyok,nem bánom,remélem sok évig lesz a kutyus a barátom.Kívánok neki bldog életet!

1 megjegyzés:

  1. Sajnos meghalt,megette a patkánymérget,(a gazda volt felelőtlen) rövid élet jutott neki...a szívemhez nőtt..nyugodj békében.

    VálaszTörlés