2022. június 4., szombat

CHEATED

Megcsalt, nem is akárkivel és az időzítés is nagyon ócska volt A mellrákommal műtöttek, amikor ők ketten összejöhettek. És még azt hittem, hogy én fantáziálok, miközben ott feküdtem a másik szobában, a betegségemmel küszködve. "A szomszédos szobában feküdtem, a műtétemből próbáltam helyre jönni. Épp csak hazaengedtek a kórházból, ahol egy daganatot operáltak ki a jobb mellemből" – idézi fel a történteket a fiatal lány. "A barátom akkoriban kezdett el egyre furábban viselkedni; gyanítottam, hogy valami nincs rendben. Amikor viszont a barátnőm is átjött látogatóba, ez a két jómadár feltűnően zavarban volt. Nehéz volt nem észrevenni, hogy van köztük valami. Mindenfélét kitaláltak, hogy kettesben lehessenek a házon belül, miközben persze én is otthon voltam. A látogatóim, a rokonaim rendre beléjük botlottak itt-ott, különböző szobákban; akkor ijedten rebbentek szét. Egy idő után a barátnőm már annyira nem zavartatta magát, hogy ha kellett, ha nem, szorosan a pasim mellett ült le. Ők persze tagadták, hogy bármi is lenne közöttük. A barátom viselkedése is nagyon megváltozott, mintha minden percben azt akarná bizonygatni kifelé, hogy mennyire szeret engem. Gyanús volt ez a hirtelen feltámadt, intenzív érzelgősség is; korábban ez sem volt jellemző rá. A szakadék egyre mélyült köztünk, így egy idő után szakítottunk - anélkül, hogy ténylegesen bizonyosságot nyertem volna a kapcsolatukról. Később, amikor egy kicsit lehiggadtam, úgy döntöttem, adok neki még egy esélyt, próbáljuk meg újra. ” Hatalmas hiba volt. Ismerőseink figyelmeztettek, hogy a hátam mögött zavartalanul folytatják a viszonyt, mintha mi sem történt volna. Nem is tudom, miért nem hallgattam az ösztöneimre. Ráadásul, ha arra gondolok, mikor jöhettek össze, elfog a hányinger. És akkor még abban a hitben voltam, hogy meghibbantam és biztosan csak én találom ki ezt az egészet” . Őszintén szólva fogalmam sincs, mikor leszek képes arra, hogy felépüljek ebből a megalázó helyzetből. Hogy lehettem ennyire elvakult? Végtelenül fájdalmas, hogy két olyan ember miatt történt mindez, akik nagyon közel álltak hozzám" – kesereg a fiatal lány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése