2012. július 18., szerda

MOLLY

Egyik nap pár nappal a költözésem után ,megjelent két pici lány, akik hoztak magukkal egy kiscicát, akit a téren találtak. Kérdezték befogadnám e a cicát mert édesanyjuk nem engedi hogy hazavigyék, így lett egy kiscicám. Vettem macska almot kis tálkával azonnal szobatiszta lett, és macska konzervet, tejet. A Corában egy kisállat boltban vettem egy nyuszi hámot,(macska hám nem volt) mivel csak rózsaszínben volt így lett a cicám neve Molly,(nagyon szép cica). Ma levittem őt sétálni(beoltattam) mindjárt közkedvelt lett, az összes kisgyerek őt szerette volna megsimogatni, de még a huszonévesek is(nekik azt mondtam, nem minden lánynak van olyan szerencséje hogy ágyamba engedem ,mint Mollynak).Az One eurós boltban aranyos lányok dolgoznak, velük összebarátkoztam igazi humoros és vagány kedves kis csapat. Szépek modernek,(finom kis tetkók, okostelefon, klassz smink) csinosak, nekik is Molly lett a kedvencük. Nagyon ügyesen mászik fára és élvezi, ha sétálni viszem, a sajtos még meleg pizzát együtt esszük az ölemben, csodálatos és okos kis állat. Én mindig is kutyás voltam de Molly belopta magát a szívembe, finom kis mancsával cirógat és ha játszani van kedve még éjszaka is felébreszt. Az egész lakást uralja és állandó örökmozgó, mindennel képes játszani. Egy csodálatos kis barátra tettem szert, aki ha megcsörren a zárban a kulcs már is ott terem és igényli a cirógatást. Ez a kis állat megmutatja nekünk embereknek, mi az igazi boldogság hiszen soha nem szomorú és élvezi az életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése