2012. július 17., kedd

A DUNA KORZÓ

Naponta járok itt kerékpárral(a gyékény matracom állandóan bringámra felkötve és ha meleg van fürdöm egyet a kellemes Dunában) de a hétvége a legérdekesebb, tele van élettel.(kicsit hasonlít a siófoki korzóra) Számtalan étterem, büfé, fagyizó gyerekeknek játékok és még sok minden,(leadod a rendelést a szuper kis étteremben itt minden van elérhető áron és hangosbemondón értesítenek ha kész a rendelés). ------------A szebbnél szebb hajók járják a Dunát(400 forintért bemehetsz a belvárosba hajóval és élvezheted a csodálatos látványt).A part tömve napozó ágyakkal, fiatalok lent a Duna parton nevetnek, söröznek, élvezik az életet. -----Egyik étterem teraszán találkoztam Zámbó Árpival mondom szevasz Árpi, nem ismersz meg, láttam gondolkodik majd mondja basszus nem emlékszem rád,(soha nem találkoztunk) mondom szép vagy, nem emlékszel, erre mondja bocsi tudod hány emberrel találkozom én naponta majd meghívott egy sörre. Jót dumáltunk laza fickó, ott a teraszon egy zenekar régi Shadows és Beatles számokat játszott.----- Egyik alkalommal a gázgyári szigeten hallom blues zene szól , bementem és akkor látom a Microsoft zártkörű rendezvényére csöppentem. Itt is feltaláltam magam rák salátát kajáztam svéd asztalról ,majd kérdezte az egyik rendező milyen progikat tervezek, mondtam a bringámra tervezek számítógépes programot és finoman kiküldött a rendezvényről ugyanis mindenki ki volt öltözve és kiszúrták a szerelésem. ------Élvezem az életet sokat poénkodom, egyik alkalommal az Auchanban egy anyuka a kisgyerekével vásárolt a kicsi bent ült a bevásárló kocsiban , az anyuka odébb ment vagy tíz lépést egy áruért. Mondom a kisfiúnak, dobáld ki a kocsiból a vásárolt cuccokat, örömmel megtette, majd megjön az anyuka, mit csináltál Dávid, kérdezte felháborodva, mondja a kicsi szakállas bácsi mondta …majd elnézést kértem és segítettem visszapakolni, kicsit beszélgettünk és már szent volt a béke, még blog elérhetőségemet is megadtam. A kisfiúnak, aki nagyon kis vagány volt, vettem egy jégkrémet, segítettem berakodni az árut, a parkolóban a személygépkocsiba. ------Még a hajógyári diszkókban is jártam, (részeg csajok, kurvák, narkós tomboló srácok félmeztelenül, ) itt többnapos party hétvégék vannak. Több diszkóval,(az egyikbe benéztem szuper volt).Voltam az A-38-hajón Shantel koncerten super volt!Itt a nyár tombolnak a fiatalok és sok a külföldi vendég, akik élvezik az életet klasszabbnál klasszabb, motorok, motoros hajók hasítják a Duna vizét, majd a számtalan diszkó hajó, pubok, bárok, táncos helyek , zajlik az élet, buli buli hátán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése