2022. február 26., szombat

WITHOUT

Mint nélküled, pont annyira Innentől már nem hagyja el Több panasz a számat, Némán ül ki szemeimben A mérhetetlen bánat. Lelkem szenved, s mégis Több törődést nem vár, Belőled, mint nadrágtérd, Rég kikopott ez már. Némán élem ezt a börtönt, Életem végét várva, S bár minden percben elragadna Érzelmeim árja, Tehetetlen állok immár, Lábamon a béklyó, S kősziklaként velem lenni, Nem értem, hogy miért jó. Tán csak hittem, hogy minden szép, Biztos elképzeltem, Vagy akkor még valamit Biztos jobban tettem. S megeshet, hogy te változtál Vagy mindig ilyen voltál? Nem így élsz a tudatomban, Elrontanod oly kár! Írhatnék most ódát, Szerelmes verseket, De folyton csak sírok Nagy, kövér könnyeket. Többé nem vagy fontosabb, Mint minden saját dolgom, Mint nélküled, pont annyira Vagyok veled boldog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése