2021. április 20., kedd

PONCSÁK PISTA EMLÉKÉRE

A faluhoz ő is hozzá tartozott,a postával majdnem szemben élt vak édesannyával,Mariska nénivel,aki hamar meghalt.Pista,sánta volt,egy báli verekedésen sérült meg,a reformátusok verték meg,a keze kocska volt,sokszor meglátogattam.Volt egy SOKOL rádiója amit hallgatott,a hátuljára 4,5 voltos lapos elem 2 b db volt szigetelő szalaggal ragasztva és a pólusokat forrasztottam össze.A Tisza falatozó gyakori vendége volt,sokszor ott ebédelt.Eljött a karácsony szereztem neki egy fekete fehér TV-t nagyon örült,már a szilveszteri müsort azon nézte.Sokat beszéltem vele az élet dolgairól,szerettem őt.A konyhában spórral fütött ott aludt,volt hogy télen befagyott a víz a lavorban,mert elaludt és kialudt a tűz reggelre a spórban .Vidám ember volt pedig nehéz sorsa volt.Nyugodjál békében barátom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése