2020. január 17., péntek

NŐVÉREM MEGLÁTOGATÁSA...SÓGOROM

Ma korán reggel 04 óra ébresztő facebook megtekintése és blog írás, majd páromnak mondtam a 7,30-as vonattal elmegyek Nyíregyházára meglátogatom nővéremet.------ A fényeslitkei állomás várótermében kellemes meleg fogadott és sok gimis akik fülhallgatóval fülükben zenét hallgattak vagy nyomkodták okos telefonjukat. ------Az odaúton unokatestvérem férje csatlakozott hozzám,utazott Debrecenbe,két nagy pakkal felpakolva A FIA FELESÉGÉNEK MOST SZÜLETETT KISBABÁJA 2 hetes Boti nagy a boldogság a családban.----- AZ út 35 percig tartott addig beszélgettünk,majd elköszöntem tőle és le szálltam a vonatról. Van buszjárat de elhatároztam hogy a gyönyörű deres fákat bokrokat piros bogyójukkal nem hagyom ki na és a jó levegőt,mellék utcákon mentem gyalog a kertváros részen.Előjöttek a régi emlékek elmentem a gimnáziumom és kollégium előtt.------ A nővérem és férje nagy szeretettel fogadott,közben feleségem odaszól nekik telefonon hogy megyek.-----A nővérem férje orvos,45 évig praktizált művész ember,kitünően zongorázik,grafikákat,festményeket készít.sajnos közel a 90 hez már nem engedelmeskednek ujjai ugyanis infarktust kapott vagy 4 éve. Falja a könyveket orvosi szaklapokat, komoly komolyzenei gyüjteménye van az internet nem érdekli. Bölcs ember beszélgettünk míg nővérem a konyhában főzte a finom zöld teát. Elmondta halála után szórják hamvait a Tiszába.sokat kajakozott, benne volt a madarász szövetségbe is, mindíg figyelte a madarakat távcsövel. Kaptam tőle ajándékokat amit szeretettel megköszöntem Majd a nővéremmel is sokat beszéltem megnézte a blogomat,nagyon tetszett a KÓBOR bejegyzésem.Majd jókat beszélgetve kikísért az állomásra.----- A vonaton egy idősebb nő horgolt megkértem vigyázzon a csomagomra míg szunyókálok egy kicsit hiszen régen volt 04 óra.

1 megjegyzés: