2022. január 29., szombat

LUCA IS QUEEN OF THE FORESTS

A FACE BOOK kutyás oldalon írtam egy bejegyzést,egy nő pozitív hozzászólása arra késztetett hogy megnézzem a profilját és tetszettek a kutyás bejegyzései.Mivel magam is nagy kutyarajongó vagyok,hamarosan jelölés és barátság lett a vége.A nő őszinte mély érzésű,fantasztikus ember aki többre becsüli az állatokat mint némelyik embert.A bejelentkező fotója anonim mivel több összetűzése volt az állatok miatt,különböző témában.A történet az ő elbeszélése alapján íródott.LUCA AZ ERDŐBEN ÉLT évekig,kocsiból kirakták,gazdái.Vadóccá vált,már nem bízott az EMBER-ben.Ő volt az alfa nőstény a többi állat tisztelte őt.Ha vita volt két állat között,odament és leáálltak és olyan tisztelettel sunnyogtak el,mondta, ilyet még nem láttam, soha!!! Évekig hordta neki a kaját az edőbe és egy napon igazi barátok lettek.Szedte a bogáncsot a szőréből. Egy hideg -26 c fokos hideg napon a kutya szemmel láthatóan,beteg volt.Evittem állat orvoshoz aki megállapitotta korát 14 éves és hasnyálmirigy gyulladása van,lázas.Hazavittem és a lakásban gyógyítottam,szobatiszta volt és karizmatikus egyéniség.Mindenki simogatta és közös fotókat készítettek vele,egyetlen kutya aki póráznélkül is megbízható volt.Imádtuk méltóságteljesen higgadtan és kimérten járt.A cicák nagyon szerették,az izületeire naponta kapott gyógyszert.Egyik alkalommal testével védett meg egy kutyát a nagyobbik bántó kutyától, aki végül elsunnyogott.Nem sok idő adatott meg neki másfél évig élt velem.Az erdőben temettem el oda ahonnan jött, ezt a csodálatos jószágot.Ha lettek volna millióim klónoztattam volna.Ilyen állat száz évben egyszer születik le.Nyugodjál békében drága kutyusom ,emléked itt él a szívemben örökké,remélem odaát majd találkozunk egyszer.PANNA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése