2021. május 11., kedd

Dr BARKÓCZI BEÁTA

Dr. BARKÓCZI BEÁTA háziorvos,településünk orvosa,elnyerte a kiírt pályázatot és így lett Fényeslitke körzet orvosa. Drimbáné Erzsike nénit szerették a Litkiek, sokan szerették volna ha marad de családi okok miatt,elköltözött,a praxis üresen maradt. A lakosok kissé fenntartással fogadták az új doktornénit,mondták ezt Erzsike nem így csinálta,mindig összehasonlították tevékenységét,az előző orvossal,akivel kialakult jó kapcsolatuk volt.A praxis betöltődött és az orvos megkezdte munkáját rendelését. Az új doktornéni fiatal,modern technikát ismerő,gyakorló, ambiciózus,határozott kedves teremtés, édesanyját nagyon szereti.Két fia van akik ikrek,nagyon szeretik őket.Emlékszem először voltam nála rendelésen,vérvételen én is fenntartással fogadtam de kedves hangján kérdezte hogy van István? Megpróbálta betegeit megismerni,azzal kontaktust kialakítani,Kérdezte otthon a nejem na milyen volt az új doktornéni? Mondtam kedves szimpatikus teremtés,szép lassan az idő haladtával megismerték megszerették és elfogadták a betegek.A mai vírushelyzetben keményen dolgoznak még hétvégén is oltanak, ha a helyzet úgy kívánja.Mindenkihez van egy kedves szava,nekem még az elérhetőségét is megadta(nincs fent a face book-on),küldtem neki blogot és szép videót,valamint névnapján felköszöntöttem,nekem nagyon jó vele az orvos beteg kapcsolatom.Kívánom hogy a többi beteggel is ilyen jó kapcsolata legyen és sok sikert a szakmájában ,valamint jó egészséget hogy sokáig gyógyítsa a lakosokat.Köszönjük áldozatos munkáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése