2023. május 15., hétfő

A PERSONAL AWAKENING

EGY SZEMÉLYES ÉBREDÉS...... Az ébredő ember nem próbál megváltoztatni senkit. Csend és béke van benne. Magán dolgozik. Figyel a gondolataira, figyel a cselekedeteire, és figyeli magát, amikor dühös, látja magát, amikor depressziós , látja magát, amikor féltékeny és irigységet érez, mert hiába van ébren, nem szűnt meg ember lenni. Lassan felismeri, hogy ez nem én vagyok. Ez illúzió, ez hazugság, nem ezt akarom. ' Aztán átalakul, hogy megváltoztassa az energiáját annak, amit vonzani akar. Aztán szabaddá válik, és már nem törődik azzal, hogy mások mit gondolnak, éreznek vagy mondanak róla. Nem akar hasonlítani senkihez. Nem versenyez senkivel. Csak figyeli magát. Soha nem sikoltozik, hogy ' Én vagyok a teljes valóság. Isten vagyok. Én vagyok a Tudatosság. ' Egy felébredt ember tudja, hogy mindennek a kulcsa, hogy csatlakozzon a MINDENHEZ... aztán az elme visszatér a szívbe, és már nem akar "kiszabadulni" hogy megpróbáljon azonosulni a világgal, inkább befelé tart és azonosul az Univerzummal ... Megértette, hogy az ébredés nem csak a szemeit nyitja, hanem az elméjét és szívét nyitja, hogy feltöltse magát mindennel, és lelkét megvilágosítja! Namaste

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése