2024. január 18., csütörtök

I WONDER WHERE TO GO NEXT

VAJON MERRE TOVÁBB ----
Kerezteződéshez értem .. Nem volt meglepetés , mert már rég óta idő szerű lett volna az irány váltás----- Csak eddig , mindig volt ok a maradásra .. Talán féltem a változástól .. Talán féltem az esetleges kudarctól .. Rá kellett jönnöm , hogy ennél nagyobb kudarc mint , hogy itt állok tétlenül már nem érhet ---- Változást akarok .. Kívánjon a változás bár mekkora áldozatot tőlem ... Megadom neki .. Nem is oly rég még menekülésnek gondoltam a változtatás lehetőségét ! Menekülésnek önmagam elől ---- Most úgy érzem önmegvalósításomhoz kell a változás ... Itt ebben a helyzetben bezárt oroszlánként érzem magam ... Hiányzik a vadon szava .. Hiányzik a vadászat .. Hiányzik az a fajta felelősség amivel önmagamnak tudnék megfelelni ... Hiányzik a szabadság mámorító illata .. Hiányzik egy mindennél erősebb érzés ami azt súgja tartozol valahova ... Hiányzik az , hogy valakinek szüksége van rám . a lényeg , hogy indulni kell ... Az első lépést megtettem ----- Az első lépést ami az elhatározás volt ... Talán ez volt a legnehezebb .. Hiszen , tudom a nádpadlóról vissza lépési lehetőség nincs ... Mert a biztonság kedvéért egy lángoló gyufa szálat ejtettem a híd végére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése