2022. szeptember 8., csütörtök

OLD AGE

Ő az 85 éves, és ragaszkodik ahhoz, hogy feleségét kézen fogja, vigye bárhová is megy. Amikor megkérdeztem, miért néz mindig hátra a felesége, mint akit valaki követné, azt válaszolta: Alzheimer-kórja van. És gondolja, hogy valami rossz történik, ha elengedi a kezét? Azt válaszolta nekem: Nem emlékszik, nem tudja ki vagyok, évek óta nem ismer fel, ezért nem engedem el, ne legyek neki idegen. Meglepetten mondtam: És mégis mindennap kézen fogva vezeti őt az úton, még akkor is, ha nem ismeri fel magát? Az öreg mosolyogva a szemembe nézett és így szólt: A nejem nem tudja én ki vagyok, de én tudom ki ő. Őt választottam és ő engem, a sors úgy adta hogy ő lett a beteg, de ha én lettem volna ő is így vitt volna engem. És mindketten mosolyogva, tipegve-topogva haladtak tovább ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése